En helt ny känsla av trygghet – Gunnebo lanserar EverydaySafe™

den 15 september 2020 08:00

Under varumärket Chubbsafes presenterar Gunnebo en banbrytande innovation: EverydaySafe™. Den smarta säkerhetslösningen har utvecklats med hjälp av de främsta experterna inom säker förvaring och är en patenterad* produkt. Den har utformats för att flexibelt och diskret kunna integreras i förvaringsenheter i köket, sovrummet eller på kontoret för att skydda värdesaker på ett fullständigt dolt sätt samtidigt som de är lättillgängliga för ägaren.

Gunnebo tar nästa steg i transformationen – den svenska verksamheten för Gateway avyttrad

den 6 augusti 2020 08:00

Som en del av Gunnebos transformation mot ett mer fokuserat, lönsamt och innovationsorienterat bolag har den svenska verksamheten för Gateway avyttrats.

Gunnebos delårsrapport april-juni 2020 offentliggörs 17 juli – inbjudan till telefonkonferens

den 10 juli 2020 08:00

Gunnebo offentliggör delårsrapport för perioden april-juni 2020, fredagen den 17 juli 2020 klockan 08.00, därefter bjuds in till telefonkonferens klockan 09.00 samma dag.

För en säker shoppingupplevelse – Gunnebo lanserar lösning för att säkerställa social distansering i dagligvaruhandeln

den 3 juli 2020 08:00

Genom att butiker använder sig av OccuLinq, den högteknologiska lösningen för kundflödeskontroll som lanserats av Gunnebo, global leverantör av smarta lösningar för tillträdeskontroll, kan kunder känna sig säkra från Covid-19 i affärer, dagligvaruhandeln och shoppinggallerior.

Gunnebo nummer ett i EMEA inom kontanthantering för detaljhandeln

den 27 maj 2020 08:00

Den senaste rapporten från det oberoende forsknings- och konsultföretaget, RBR, rankar Gunnebo som den marknadsledande leverantören av automatiserade kontanthanteringslösningar till detaljhandeln inom EMEA (Europa, Mellanöstern och Afrika).