För en säker shoppingupplevelse – Gunnebo lanserar lösning för att säkerställa social distansering i dagligvaruhandeln

den 3 juli 2020 08:00

Genom att butiker använder sig av OccuLinq, den högteknologiska lösningen för kundflödeskontroll som lanserats av Gunnebo, global leverantör av smarta lösningar för tillträdeskontroll, kan kunder känna sig säkra från Covid-19 i affärer, dagligvaruhandeln och shoppinggallerior.

Gunnebo nummer ett i EMEA inom kontanthantering för detaljhandeln

den 27 maj 2020 08:00

Den senaste rapporten från det oberoende forsknings- och konsultföretaget, RBR, rankar Gunnebo som den marknadsledande leverantören av automatiserade kontanthanteringslösningar till detaljhandeln inom EMEA (Europa, Mellanöstern och Afrika).

Stoppa Covid-19 redan vid entrén – Gunnebo lanserar högteknologiska slussar för tillträdeskontroll

den 12 maj 2020 08:00

Gunnebo, global leverantör av smarta lösningar för tillträdeskontroll lanserar högteknologiska slussar med infektionskontroll i syfte att stoppa Covid-19 redan vid entrén till kontorsbyggnader, skolor, sjukhus, fabriker samt i kollektivtrafiken.

Gunnebos delårsrapport januari-mars 2020 offentliggörs 21 april – inbjudan till telefonkonferens

den 14 april 2020 08:00

Gunnebo offentliggör delårsrapport för perioden januari-mars 2020, tisdagen den 21 april 2020 klockan 08.00, därefter bjuds in till telefonkonferens klockan 08.15 samma dag.

Försiktighetsåtgärder för att minska risk för smittspridning på Gunnebos årsstämma 2020

den 12 mars 2020 08:05

Gunnebo följer noggrant hur situationen kring covid-19, coronaviruset, utvecklas. Mot bakgrund av att Folkhälsomyndigheten nyligen har höjt risknivån för smittspridning i Sverige kommer Gunnebo att vidta vissa åtgärder vid årsstämman som äger rum tisdagen den 21 april 2020 klockan 16.00 på Elite Park Avenue Hotel i Göteborg.