Gunnebo publicerar delårsrapport för oktober-december den 7 februari 2020

den 8 januari 2020 11:00

Gunnebo-koncernen publicerar delårsrapport för perioden oktober-december 2019, fredagen den 7 februari klockan 08.00.

Gunnebo och Loomis i USA ingår partnerskap för att växa affären till detaljhandeln med ny lösning för kontanthantering

den 7 januari 2020 11:00

Idag offentliggör Gunnebo ett partnerskap med Loomis U.S där värdetransportföretaget kommer att lansera en integrerad lösning för deponering av kontanter till den amerikanska detaljhandeln.

Gunnebo tecknar samarbetsavtal med Transguard

den 16 december 2019 09:00

Avtalet kommer underlätta ett nära samarbete kring stora projekt för systemintegration i Förenade Arabemiraten.

Gunnebo och Insafe blir partners Storbritannien

den 1 november 2019 10:00

En central del av affärsområde Safe Storage strategi är att bygga separerade go-to-market modeller mellan direkta och indirekta försäljningskanaler. Koncernen etablerar nu en partnerskaps-modell för försäljning och distribution av säkerhetsskåp i Storbritannien, genom ett partnerskapsavtal med landets äldsta och ledande distributör av säkerhetsskåp – Insafe.

Gunnebo publicerar delårsrapport för juli-september den 6 november 2019

den 7 oktober 2019 09:00

Gunnebo-koncernen publicerar delårsrapport för perioden juli-september 2019, onsdagen den 6 november klockan 08.00.