Försiktighetsåtgärder för att minska risk för smittspridning på Gunnebos årsstämma 2020

den 12 mars 2020 08:05

Gunnebo följer noggrant hur situationen kring covid-19, coronaviruset, utvecklas. Mot bakgrund av att Folkhälsomyndigheten nyligen har höjt risknivån för smittspridning i Sverige kommer Gunnebo att vidta vissa åtgärder vid årsstämman som äger rum tisdagen den 21 april 2020 klockan 16.00 på Elite Park Avenue Hotel i Göteborg.

Gunnebo och Ferrimax ingår partnerskap i Spanien och Portugal

den 4 februari 2020 09:30

Gunnebo utvecklar en ny försäljningsmodell i Spanien och Portugal för försäljning och distribution av säkerhetsskåp under varumärket Chubbsafes genom att ingå partnerskapsavtal med Ferrimax. Partnerskapet är i linje med koncernens affärsområde Safe Storages strategi att bygga separerade go-to-market modeller mellan direkta och indirekta försäljningskanaler.

Gunnebo publicerar delårsrapport för oktober-december den 7 februari 2020

den 8 januari 2020 11:00

Gunnebo-koncernen publicerar delårsrapport för perioden oktober-december 2019, fredagen den 7 februari klockan 08.00.

Gunnebo och Loomis i USA ingår partnerskap för att växa affären till detaljhandeln med ny lösning för kontanthantering

den 7 januari 2020 11:00

Idag offentliggör Gunnebo ett partnerskap med Loomis U.S där värdetransportföretaget kommer att lansera en integrerad lösning för deponering av kontanter till den amerikanska detaljhandeln.

Gunnebo tecknar samarbetsavtal med Transguard

den 16 december 2019 09:00

Avtalet kommer underlätta ett nära samarbete kring stora projekt för systemintegration i Förenade Arabemiraten.